مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 04:152015-07-31اقتصادي

سرپرست گمرک بازارچه کیله سردشت: بازارچه کیله سردشت فعال تر شود


سرپرست گمرک بازارچه کیله سردشت گفت: با توجه به کاهش میزان صادرات از بازارچه کیله سردشت، باید این بازارچه فعال تر شود.

- احمد احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اظهار داشت: امسال میزان صادرات از بازارچه مرزی کیله سردشت کاهش یافته است که عمده دلایل آن به مشکلات موجود در زمینه ناامنی در کشور عراق و برخی محدودیتهای دیگر مربوط می شود.

وی با بیان اینکه امسال میزان صادرات از این بازارچه کاهش 28 درصدی دارد، تصریح کرد: امسال 6 میلیون و 121 هزار دلار از این بازارچه صادرات داریم که این میزان نسبت به سالهای گذشته اصلا رضایت بخش نیست.

سرپرست گمرک بازارچه کیله سردشت با بیان اینکه باید مشکلات و موانع موجود بر سر راه صادرات از این بازارچه برداشته شود، خواستار همکاری هر چه بیشتر مسئولان دو طرف در این زمینه شد و گفت: کشور عراق نیز باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه این وضعیت رضایت بخش نیست، چرا که عراق یکی از عمده کشورهای صادراتی استان به شمار می رود، ادامه داد: اعمال محدودیت زیاد و عوارض اعمال شده در این مرز از طرف کشور عراق زمینه کاهش صادرات را فراهم آورده است.

احمدی با بیان اینکه باید تلاش شود تا وضعیت موجود بهبود یابد، اظهار داشت: مرز کیله سردشت یکی از بازارچه های مهم استان آذربایجان غربی در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست گمرک بازارچه کیله سردشت: بازارچه کیله سردشت فعال تر شود

سرپرست گمرک بازارچه کیله سردشت: بازارچه کیله سردشت فعال تر شود