مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 04:052015-07-31بين الملل

@ برناردینو لئون با اعضای پارلمان طرابلس دیدار می کند


سازمان ملل متحد اعلام کرد برناردینو لئون، فرستاده این سازمان برای لیبی قرار است شامگاه پنجشنبه و جمعه در الجزیره، پایتخت الجزایر با نمایندگان پارلمان طرابلس، پایتخت لیبی که جامعه جهانی آن را به رسمیت نشناخته است، دیدار کند.

سازمان ملل اعلام کرد در این دیدار لئون تلاش خواهد کرد این نمایندگان را متقاعد کند توافقنامه صلح با سایر نیروهای سیاسی لیبی را امضا کنند.

هیئت سازمان ملل برای لیبی در بیانیه ای اعلام کرد برناردینو لئون این پنجشنبه و جمعه در الجزایر با نمایندگان کنگره عمومی ملی تحت حمایت شبه نظامیان فجر لیبی که طرابلس، پایتخت لیبی را در کنترل خود دارند، رایزنی هایی انجام خواهد داد.

سازمان ملل خاطر نشان کرد مذاکرات درباره شیوه های تقویت روند گفتگو و حرکت رو به جلو انجام خواهد گرفت .

کنگره عمومی ملی در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد هیئتی به ریاست نوری عبدالسهمین، رییس کنگره عمومی ملی، قرار است شامگاه پنجشنبه برای دیدار با لئون و مذاکره درباره تازه ترین تحولات مربوط به گفتگوی سیاسی لیبی تحت نظر سازمان ملل، به الجزیره عزیمت کند.

طرف های درگیر در لیبی بعد از ماه ها مذاکره زیر نظر سازمان ملل متحد و برناردینو لئون 11 ژوییه در شهر صخیرات مغرب توافقنامه صلح و آشتی ملی امضا کردند اما نمایندگان پارلمان طرابلس در آنجا حضور ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

@ برناردینو لئون با اعضای پارلمان طرابلس دیدار می کند

@ برناردینو لئون با اعضای پارلمان طرابلس دیدار می کند