مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 03:502015-07-31اجتماعي

فرماندار ماکو اعلام کرد ورود 15 هزار گردشگر به ماکو در یک ماه گذشته


فرماندار ماکو از ورود 15 هزار گردشگر به ماکو در یک ماه گذشته خبر داد.

- شاهین علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرستان ماکو یکی از شهرهای مهم در زمینه گردشگری به شمار می آید که دارای جاذبه های قابل توجهی در زمینه اماکن تاریخی است.

وی با بیان اینکه پس از ماه مبارک رمضان شاهد ورود و حضور قابل توجهی گردشگر داخلی و خارجی در این شهرستان بودیم، از حضور 15 هزار گردشگر داخلی و خارجی در ماکو طی یک ماه اخیر خبر داد.

فرماندار ماکو با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای استقبال از مسافران تابستانی در این شهر اندیشیده شده است، تصریح کرد: در این خصوص نظارت های لازم بر اماکن گردشگرپذیر، رستوران ها، هتل ها و سایر مراکز اقامتی انجام گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه با مشاهده تخلف سریعا اقدام به رفع مشکل می کنیم، افزود: در این مدت 27 پرونده تخلف اصناف به تعزیرات حکومتی ارجاع شده که عده تخلفت شامل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالا بود.

علیزاده با بیان اینکه اماکن گردشگری این شهرستان از ابتدای تابستان برای گردشگران آماده شده است، از همکاری تمام دستگاه های اجرایی ذی ربط تقدیر کرد و گفت: برای جذب هر چه بیشتر گردشگر باید بیش از این تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ماکو اعلام کرد ورود 15 هزار گردشگر به ماکو در یک ماه گذشته

فرماندار ماکو اعلام کرد ورود 15 هزار گردشگر به ماکو در یک ماه گذشته