مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 02:512015-07-30حوادث

ماجرای شیءنورانی در آسمان ایران چیست؟


در ساعات پایانی پنجشنبه شب، برخی رسانه ها از برخورد چند شهاب سنگ با زمین در حوالی سه استان کشورمان خبر دادند؛ خبری که تا لحظه ارسال این گزارش، - "،، در برخی از این اخبار، سه استان قزوین، زنجان و همدان به عنوان محل (محل های) فرود این شهاب سنگ (شهاب سنگ ها) عنوان شد.

در تماس خبرنگار ایسنا با کشیک امدادی هلال احمر در سه استان قزوین، زنجان و همدان، مسئولان کشیک در هر سه استان اعلام کردند که گزارشی مبنی بر اصابت شهاب سنگ یا شیء دیگری با زمین در مناطق خود یا تلفات احتمالی ناشی از برخورد یک شیء نورانی با زمین دریافت نکرده اند.

از سوی دیگر، امدادی - مسئول ایستگاه هواشناسی سینوپتیک فرودگاهی تکمیلی زنجان - در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تأیید عبور یک شیء نورانی با دنباله آتشین از آسمان کشور، توضیح داد: به چشم خود دیدم که یک شیء نورانی با دنباله ای از آتش به طول بیش از 500 متر از آسمان عبور کرد.

وی ادامه داد: این مسأله حوالی ساعت 20:15 پنجشنبه شب رخ داد.

عبور این شیء نورانی، بدون به گوش رسیدن هیچ صدایی صورت گرفت و به نظر می رسد بیش از 20 کیلومتر از سطح استان ارتفاع داشته است.

مسئول ایستگاه هواشناسی سینوپتیک فرودگاهی تکمیلی زنجان درباره منطقه احتمالی فرود این شیء نورانی نیز ضمن اینکه خاطرنشان کرد گزارشی رسمی در این رابطه دریافت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شیءنورانی در آسمان ایران چیست؟

ماجرای شیءنورانی در آسمان ایران چیست؟