مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 01:362015-07-30اجتماعي

50 دستگاه اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان وارد چرخه حمل و نقل شیراز شد


شهردار شیراز با اشاره به فعالیت های شهرداری برای مناسب سازی شهر برای معلولان از ورود 50 دستگاه اتوبوس مناسب جانبازان و معلولان در سال گذشته به شیراز خبر داد.

- علیرضا پاک فطرت در گفت وگو با خبرنگار ، مناسب سازی شهر برای معلولان را از نیازهای ضروری هر شهر دانست و اظهار داشت: مناسب سازی قسمت های مختلف شهر برای جامعه معلولان و سالمندان از برنامه سوم مورد توجه جدی دولت بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به این موضوع کارهای خوبی توسط دولت در این زمینه انجام شده و در برنامه پنجم نیز بر این موضوع تأکید شده است، افزود: شهرداری شیراز نیز مناسب سازی فضای شهری برای معلولان و سالمندان را از سه سال گذشته با جدیت بیشتری دنبال کرده و کارهای خوبی انجام داده است.

شهردار شیراز بیان کرد: شهرداری شیراز به منظور کسب نتیجه بهتر در زمینه مناسب سازی شهر از معلولان و جانبازان متخصص در حوزه مسائل شهرسازی و معماری استفاده کرده و می کند.

پاک فطرت با اشاره به اینکه در حال حاضر در مناطق مختلف شهرداری شیراز یک نفر از معلولان و جانبازان در هر منطقه با شهرداران مناطق همکاری دارند، خاطرنشان کرد: این عزیزان بر ساخت و سازهای شهری نظارت و کنترل دارند تا کار براساس آیین نامه های معلولان اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 دستگاه اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان وارد چرخه حمل و نقل شیراز شد

50 دستگاه اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان وارد چرخه حمل و نقل شیراز شد