مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 00:412015-07-30اقتصادي

بلاتکلیفی 400 نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی پالایشگاه ستاره


400 نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت پالایش ستاره خلیج فارس نسبت به معرفی نشدن اسامی نهایی استخدامی بعد از گذشت یک سال معترض هستند.

- تعدادی از شرکت کنندگان آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فاری در تماس با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم" اعلام کردند: آزمون استخدام این شرکت اسفندماه سال 1392 برگزار شد ودر نهایت شهریور ماه سال 1393 اسامی 400 نفر برای شرکت در مصاحبه و آزمون فنی اعلام شد؛ بعد از گذشت یک سال از این موضوع تاکنون هیچ اقدامی نسبت به معرفی اسامی نهایی نشده نشده است.

یکی از این شرکت کنندگان تأکید: تنها درخواست ما از مسئولان این است که اسامی 200 نفر نهایی را اعلام کنند تا باقی شرکت کنندگان به امید واهی موقعیت های پیش روی را از دست ندهند.

یکی دیگر از داوطلبان آزمون اظهار کرد: متأسفانه برگزار کنندگان آزمون، امتیاز آزمون کتبی را نیز تاکنون اعلام نکرده اند تا بلکه این گونه این 400 نفر با کمک امتیاز کسب شده و در مقایسه با سایر داوطلبان احتمال جذب خود را تخمین بزنند.

شرکت پالایش ستاره خلیج به شرکت کنندگان آزمون اعلام کرده است که برای پی گیری اخبار مربوط به جذب به سایت این شرکت مراجعه کنند؛ در تاریخ 16 آذر 1393 در سایت این شرکت اطلاعیه ای درج شده است مبنی بر اینکه " پالایشگاه کماکان در مراحل ساخت و نصب تجهیزات بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 400 نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی پالایشگاه ستاره

بلاتکلیفی 400 نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی پالایشگاه ستاره