مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 00:212015-07-30حوادث

استان فارس و نیاز به 30 پایگاه جاده ای اورژانس


در استان فارس تنها 104 پایگاه اورژانس جاده ای وجود دارد که براساس گفته های مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان فارس، به 30 پایگاه دیگر نیز نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محورهای مواصلاتی استان فارس به ویژه محور شیراز - اصفهان از خطرناکترین محورهای کشور است و هر ساله تصادفات بسیاری در این محور رخ می دهد که اغلب منجر به فوت می شود.

براساس آمار به دست آمده از مرکز اورژانس استان فارس بیش از 204 هزار ماموریت اورژانس در سال 93 انجام شده که 23 درصد ترافیکی و 77 درصد مابقی حوادث بوده است.

توجه به این میزان حوادث ترافیکی وقتی مهم تر می شود که بدانیم در استان فارس تنها 104 پایگاه اورژانس جاده ای وجود دارد و براساس گفته های محمدرضا عالی منش، مدیر مرکز فوریت های پزشکی استان فارس، این استان به 30 پایگاه دیگر نیز نیاز است.

عالی منش مجموعه پایگاه های استان فارس را 157 پایگاه اعلام کرده و گفته است که در شهر شیراز که به عنوان مرکز استان بیشترین میزان حوادث را دارد، 20 پایگاه و 120 نفر نیرو لازم است.

طبیعی است که نخستین پیامد کمبود نیرو و پایگاه های اورژانس طولانی شدن زمان حضور نیروهای اورژانس در محل حادثه است، به ویژه در حوادث جاده ای که این امر اهمیت بیشتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس و نیاز به 30 پایگاه جاده ای اورژانس

استان فارس و نیاز به 30 پایگاه جاده ای اورژانس