مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 00:012015-07-30اقتصادي

زنگ افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به صدا درآمد


در حالی که دلایل افزایش قیمت ماه گذشته فاز 3 مسکن مهر پردیس همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد که خبر می رسد میزان افزایش قیمت سایر پروژه های مسکن مهر این شهر نهایی شده و به زودی اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، اوایل آذرماه سال گذشته حسن ولی پور مدعامل سابق شرکت عمران پردیس از افزایش 12 میلیون تومانی قیمت مسکن مهر فاز 11 این شهر خبر داده و گفته بود:به متقاضیان اعلام کردیم که قیمت واحدهای مسکن مهر فاز 11 پردیس 12 میلیون تومان افزایش یافت.

وی در پاسخ به این پرسش که بر چه اساسی این افزایش قیمت را به متقاضیان اعلام کرده اید، بیان کرد: بر اساس بخشنامه مربوط به خدمات زیربنایی و روبنایی این افزایش قیمت صورت گرفته است.

چند روز پس از این اطلاع رسانی بود که به دلیل اعتراض متقاضیان مسکن مهر، ولی پور با تشریح دلایل افزایش 12 میلیون تومانی قیمت واحدهای مسکن مهر فاز 11 گفت: به دنبال این هستیم تا دولت و مجلس موضوع افزایش قیمت را برطرف کنند و فشاری به متقاضیان وارد نشود.

وی اظهار کرد: افزایش 12 میلیون تومانی مسکن مهر فاز 11 به دلیل مصوبه دولت گذشته به تاریخ 20 اردیبهشت 92 به شماره 47060 است که بر اساس آن اجازه داده شد پروژه های زیربنایی و روبنایی از آورده متقاضیان تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به صدا درآمد

زنگ افزایش قیمت مسکن مهر پردیس به صدا درآمد