مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 22:102015-07-30سياسي

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین: برخی چهره مرجعیت را خدشه دار می کنند


معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین گفت: برخی سعی می کنند با اقدامات نامناسبی چهره مرجعیت را خدشه دار کنند بنابراین نباید اجازه دهیم چهره مرجعیت و بزرگان دین خدشه دار شود.

- " از قزوین، حجت الاسلام علی اسلامی در مراسم بزرگداشت حاج شیخ علی آزاد قزوینی که امشب در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: این شخصیت بزرگوار علاوه بر صفای نفس و بزرگواری در بحث علمی نیز یک دوره کتاب فقهی نوشتند و کتاب المسائل المتحدثه نیز از نوشته های ایشان است.

وی افزود: وقتی دل ها به کسی گرایش پیدا می کند هنگامی که اسم آن فرد بیان می شود، همه مردمی که دل در گرو او دارند حضور پیدا می کنند و این نشان می دهد که این محبت یک محبت الهی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین اضافه کرد: روایتی از حضرت امام صادق (ع) نقل شده که می گوید وقتی یک مومن فقیه و دانشمند از دنیا می رود در دین شکاف ایجاد می شود و این یعنی از دنیا رفتن یک فقیه با دین ارتباط تنگاتنگی دارد.

عباسی ادامه داد: علمای دیگری نیز وجود دارند اما هر یک از آن ها در جای خود ارزشمند بوده و هیچ یک جای دیگری را پر نمی کند.

وی عنوان کرد: کسانی که مومن هستند به منزله دیوارهای اسلام بوده و همان گونه که دیوارهای یک شهر آن شهر را حفظ می کنند، مومنان نیز دین را حفظ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین: برخی چهره مرجعیت را خدشه دار می کنند

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین: برخی چهره مرجعیت را خدشه دار می کنند