مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 22:002015-07-30ورزشي

مجید جلالی : بازی دو تیم پس از قطع برق از تب و تاب افتاد


سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت : بازی خوبی داشتیم انجام می دادیم اما متاسفانه با رفتن برق ورزشگاه ، بازی در کمال سردی پیگیری شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی با تیم گسترش فولاد تبریز افزود : به عنوان نخستین دیدارمان در لیگ برتر در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و از شاگردانم رضایت کامل دارم و معتقدم در یکی دو موقعیت می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم اما زمانی که برق ورزشگاه دستگردی به یکباره قطع شد، بازی ما کسل کننده شد و تاخیر 40 دقیقه ای باعث شد که بازیکنانمان از لحاظ بدنی کاملاً سرد شوند .

وی در خصوص حضور نیافتن نکونام در ترکیب تیم سایپا گفت : نکونام مشکل خاصی ندارد و یک هفته ای است که به جمع ما ملحق شده است و اینکه می گویند مشکل او درباره آی تی سی اوست شخصا اطلاع چندانی درباره این موضوع ندارم ولی معتقدم در بازیهای آینده می تواند به ما کمک های فراوانی کند .

جلالی خاطر نشان کرد: هدف بزرگی در لیگ امسال خواهیم داشت ، سایپا در لیگ پانزدهم یکی از مدعیان خواهد بود چرا که باید در لیگ پانزدهم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم .

در نشست خبری پس از بازی سرمربی تیم فوتبال گسترش تبریز به علت رسیدن به پرواز تبریز حضور نداشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید جلالی : بازی دو تیم پس از قطع برق از تب و تاب افتاد

مجید جلالی : بازی دو تیم پس از قطع برق از تب و تاب افتاد