مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 21:352015-07-30اقتصادي

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت کاهش چشمگیر قیمت خوراک دام در سال گذشته


معاون امور تولیدات دامی اداره کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی از کاهش چشمگیر قیمت خوراک دام برای نخستین بار در کشور در سال گذشته خبر داد.

- " از مشهد، علی حاجی مجتهد امشب در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و شیلات مشهد در نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: تولیدات دام و طیور در خراسان رضوی به سمت صنعتی شدن پیش می رود که با اصلاح نژاد دام و طیور ادامه پیدا می کند.

وی با بیان اینکه ساماندهی دامداری روستاییان با هدف افزایش کیفیت تولیدات دامی در دستور کار اداره کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی قرار گرفته است، تصریح کرد: متاسفانه یکی از مهم ترین مشکلات، اعلام خروج دام از روستا به فضایی دور از آن است که این امر سبب می شود تا تولیدات دامی کاهش پیدا کند.

معاون امور تولیدات دامی اداره کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه روستا با دامداری و تولیدات آن معنا پیدا می کند لذا دستگاه های مختلفی که با خروج دام از روستا موافق هستند، با انجام این طرح، روستا را از بین می برند.

حاجی مجتهد، به حمایت دولت از دامداران و پرورش دهندگان طیور خراسان رضوی در قالب خرید تضمینی محصولات و تولیدات دامی و طیور اشاره کرد و گفت: پس از خرید تضمینی در صورت نیاز و تنظیم بازار، محصولات مورد نظر با قیمت مناسب عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت کاهش چشمگیر قیمت خوراک دام در سال گذشته

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت کاهش چشمگیر قیمت خوراک دام در سال گذشته