مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 19:252015-07-30ورزشي

نظرات سرمربیان دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان پیش از بازی


تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درلیگ پانزدهم تیم قدرتمندی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصرامروز در نشست پیش از بازی فردا در ورزشگاه تختی این شهر گفت: هیات مدیره باشگاه ملوان درتلاش است تا با حفظ نیازها تیم را حفظ کند و همان گونه که هیات مدیره قول داده بود تیم قدرتمندی برای فصل جدید لیگ بسته شده است.

اکبرمحمدی افزود : تیم ملوان تاکنون تمرینات خوبی را انجام نداده و ما بیشتراز اینکه به قدرتی بدنی ووضعیت جسمانی بازیکنان در بازی فردا تکیه کرده باشیم به ذهن و فکر آنان ایمان داریم وامیدواریم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی گفت : در بازی فردا سید جلال رافخایی وسهیل رحمانی را به دلیل مصدومیت و محمد آبشک را نیز به دلیل محرومیت به همراه نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز دراین نشست گفت: با توجه به مشکلاتی که برای تیم فوتبال ملوان پیش آمده است ، بازی سختی پیش رو داریم .

یحیی گل محمدی افزود: تیم فوتبال ملوان جزو آن دسته از تیم هایی است که بازی روی زمین را بهتر انجام می دهد و ما بدون هیچ محروم ومصدومی با تمام قوا فردا به میدان می رویم.

ملوانی ها در ایستگاه پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس از ساعت 18 و50 دقیقه فردا جمعه در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرات سرمربیان دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان پیش از بازی

نظرات سرمربیان دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان پیش از بازی