مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 17:162015-07-30اقتصادي

ایجاد شهرک سلولزی در تالش ضروری است


ایجاد شهرک سلولزی در تالش ضروری است و باید این اتفاق بزرگ در این شهرستان رخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدعلی نجفی امروز در شرکت صنایع چوب اسالم، ضمن افتتاح خط پوشش ملامینه این کارخانه اظهار داشت: با بهره گیری از فرصت ها و فضای مثبت کسب و کار در طول 2 سال گذشته شاهد آمارهای رو به رشد بودیم.

وی گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری از 16 درصد به 10 درصد کاهش یافته است، ولی این به این معنای حل مشکلات بیکاری نیست و با بالا رفتن میزان اشتغال از سطح میانگین استان های بیکار خارج شده ایم و در زمینه صنعت خودرو نیز جزو 10 استان برتر کشور هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به خشکسالی زراعی امسال بیان کرد: با وجود کم ترین ذخیره آبی، خوشبختانه کشاورزی موفقی داشتیم و در تولیدات چای، برنج، زیتون، کیوی و گل گاوزبان روند رو به رشدی داشتیم و باید در بحث حرفه و هنر ظرفیت کاری فراهم کنیم و هر فردی که فارغ التحصیل می شود، باید یک هنر هم داشته باشد، زیرا بسیاری از مشاغل و هنرها توسط غیرایرانی ها اشغال شده است.

نجفی گفت: باید کار، توسعه و اشتغال وضعیت مطلوب تری به خود بگیرد و آب، برق و گاز استان دارای مزیت است و در آینده ای نزدیک با وجود تحصیلات بالای ایرانی ها در زمینه های مختلف به خودکفایی می رسیم و باید به بخش کارگری نگاه ویژه ای داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک سلولزی در تالش ضروری است

ایجاد شهرک سلولزی در تالش ضروری است