مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 17:102015-07-30ورزشي

مسابقات هندبال دانشجویان دانشگاه آزاد/ فارس قهرمان شد/البرز کاپ اخلاق را گرفت


مسابقات دسته یک سراسری هندبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قائم شهر با قهرمانی استان فارس به کار خود پایان داد.

- " از شهرستان قائم شهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قائم شهر، مسابقات دسته یک سراسری هندبال دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قائم شهر بعد از قرعه کشی و براساس جدول زمان بندی، از سوم مرداد با دو گروه A تیم های ( البرز، کردستان، فارس و بوشهر) B تیم های ( لرستان، کرمانشاه و مازندران) انجام شد.

در مرحله فینال مسابقات شاگردان یوسف میرشکاری موفق شدند در بازی دیدنی و نفس گیر شاگردان شیخی را با نتیجه 32 بر 22 شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

تیم فارس با سرپرستی ایرج احمدی، مربیگری یوسف میرشکاری و با بازی بهرام رستمی، فرزاد رستمی، محمد صفری، علی رضا صفری، یحیی رازقی، مرتضی انصاری، جابر پیش بین، امیرحسین سلالت، سعید رضا اندام، محمدعلی قاسمی و علی رحیمی کازرونی در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

تیم لرستان نیز با سرپرستی شاه کرمی، مربیگری محمد شیخی و با بازی سعید حیدری راد، مسلم کاظمی، مجتبی کرمیان، حسین دلفان، سلمان مرادی، آرش مرادی، روح الله بهاروند، علی صارمی، علی حداد، سجاد صادقی، مهدی حمیدیه، مهدی محمدی در این دوره از مسابقات حضور یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات هندبال دانشجویان دانشگاه آزاد/ فارس قهرمان شد/البرز کاپ اخلاق را گرفت

مسابقات هندبال دانشجویان دانشگاه آزاد/ فارس قهرمان شد/البرز کاپ اخلاق را گرفت