مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 17:012015-07-30سياسي

کمیته بانوان ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های زنجان فعال شود


دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه کمیته بانوان ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ها فعال نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل از، تقی نصیری امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان به مخالفت ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد ایجاد مرکز ترک اعتیاد تبصره 2 ذیل ماده 16 در استان زنجان اظهار داشت: ستاد معتقد است که ایجاد این مرکز در زنجان توجیه اقتصادی ندارد.

وی به اهمیت و ضرورت ایجاد این مرکز در استان اشاره کرد و افزود: از آنجایی که اعتیاد در استان زنجان کمتر از یک درصد بوده و در صورتی که فقط 316 معتاد مشمول ماده 16 داشته باشیم هزینه های صرف شده برای مراقبت از این افراد تامین نمی شود چه برسد به سود آوری.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اقدام انجمن حمایت از زندانیان در مورد ایجاد کمپ ترک اعتیاد با استانداردهای لازم تصریح کرد: این اقدام قدم مثبتی در راستای مقابله با اعتیاد است.

وی با بیان اینکه ایجاد یک مرکز اجباری ترک اعتیاد تبصره 2 ذیل ماده 16 در شهرستان ابهر مورد نیاز بوده و فرماندار نیز باید پیگیری های لازم را انجام دهد، بیان کرد: این مرکز می تواند خدمات لازم را به شهرستان های خرمدره و خدابنده ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته بانوان ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های زنجان فعال شود

کمیته بانوان ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های زنجان فعال شود