مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 16:452015-07-30اجتماعي

معاون عمرانی استاندار همدان: استفاده بی رویه از محیط زیست بحران آفرین است


استفاده بی رویه از محیط زیست بحران آفرین است که بر این اساس نباید به حقوق جامعه در استفاده بیش از حد از محیط زیست تجاوز کرد.

- " از همدان، محمودرضا عراقی بعد از ظهر امروز در حاشیه کارگاه آموزشی مدیریت بحران و تمرین ستادی با عنوان غدیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس طرح آمایش سرزمین که نیمه تمام مانده، استان های غرب کشور در همه امور از اقلیم یکنواختی برخوردار هستند که همین موجب عملکرد منطقه ای آنها در برخی مواقع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان های غربی و زاگرس نشین شباهت هایی به هم دارند، باید با هم توسعه یافته و در مواقع بحرانی یکدیگر را پوشش دهند.

معاون عمرانی استاندار همدان ادامه داد: با توجه به هماهنگی هایی صورت گرفته در بین استان های غرب کشور، این استان ها در مواقع بحرانی در حداقل زمان وارد شده و سعی بر رفع آسیب ها خواهند داشت.

وی به بروز ریزگردها در استان های غربی کشور، یادآور شد: بخشی از ریزگردها منشأ خارج از کشور دارند اما برخی به علت منشأ داخلی تولید می شود که باید جلوگیری شود.

عراقی تأکید کرد: استفاده بیش از حد از توان محیط زیست، بحران آفرین است که نباید به حقوق جامعه در استفاده بیش از حد از محیط زیست تجاوز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی استاندار همدان: استفاده بی رویه از محیط زیست بحران آفرین است

معاون عمرانی استاندار همدان: استفاده بی رویه از محیط زیست بحران آفرین است