مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 15:402015-07-30اجتماعي

ابتکار: مسئولان شهری زباله ها را ساماندهی کنند


ساماندهی مناسب زباله باید توسط مسئولان شهری انجام شود‎.

- " از شهرستان ساری، معصومه ابتکار عصر امروز در منطقه دودانگه این شهرستان در پاسخ به تعدادی از مردم منطقه در ارتباط با ساماندهی نشدن مناسب زباله، اظهار کرد: ساماندهی مناسب زباله باید توسط مسئولان شهری انجام شود‎.

وی با بیان اینکه نظارت بر حسن کار باید توسط مردم انجام شود‎، افزود: آموزش طرح تفکیک زباله باید انجام شود‎ و این وظیفه شورای شهر و دهیاری است، مردم نیز در این ارتباط کمک کنند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست که در حال بازدید از جشنواره طبعیت با رویکرد هنرهای مفهومی هنرمندان 11 استان بود، بیان کرد: برنامه ریزی باید به سمتی برود که قطع درخت کاهش پیدا کند‎.

این مسئول با عنوان اینکه استفاده از جنگل در قالب طرح های گردشگری و تجاری باید به حداقل برسد‎، خاطرنشان کرد: روسیه و بلژیک در زمینه تولید درختان تجاری اقدامات خوبی انجام دادند و از ظرفیت تولیدات این کشور باید در قالب واردات استفاده شود‎.

ابتکار با اشاره به اینکه افت کیفی و مساحت در منابع طبیعی را شاهد هستیم‎، گفت: ترکیه بیش از 20 میلیون هکتار جنگل را اضافه کرد‎، مشکل ما خشکسالی و تغییر آب و هوا است ولی به هر جهت باید زمینه افزایش جنگل فراهم شود‎.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: مسئولان شهری زباله ها را ساماندهی کنند

ابتکار: مسئولان شهری زباله ها را ساماندهی کنند