مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 15:312015-07-30اقتصادي

160 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی بروجرد اختصاص یافت


160 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 به پروژه های عمرانی شهرستان بروجرد اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مسلم پور قاسمیان عصر امروز در کمیته توسعه و برنامه ریزی این شهرستان، اظهار داشت: اعتبارات ملی تخصیص یافته دولت درسال 94 به شهرستان بروجرد ابلاغ شده که ضرورت دارد با دقت در موارد مهم و اولویت دار هزینه شود.

وی با اشاره به ضرورت تخصیص اعتبارت در محل های مناسب، افزود: مشکلاتی عدیده ای در حوزه های مختلف شهری و روستایی وجود دارد که می توان با تخصیص به جای اعتبارات تعلق گرفته به این شهرستان مشکلات مربوط به حوزه های مختلف را باهمت دستگاه های مرتبط برطرف کرد.

فرماندار بروجرد اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان بروجرد درسال 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته، عنوان کرد: امیدواریم با مساعدت دولت کاهش اعتبارات در بخش های مختلف، با تخصیص از حوزه های ممکن جبران شده و دستگاه های متولی امر نیز با در نظر گرفتن مهم ترین اولویت های خود در صرف اعتبارات دقت کافی داشته باشند.

وی بابیان اینکه سال گذشته از محل اعتبارات ماده 180 برای بروجرد به ازای هریک از نمایندگان این شهرستان مبلغ 10 میلیارد تومان و درمجموع 20 میلیارد تومان تخصیص یافت، بیان کرد: امسال این اعتبار هشت میلیارد تومان است که درمجموع 16 میلیارد تومان از سوی شورای برنامه ریزی کشور به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی بروجرد اختصاص یافت

160 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی بروجرد اختصاص یافت