مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 15:162015-07-30اقتصادي

معادن شرق استان اصفهان فعال می شوند


مدیریت استان عزم خود را جزم کرده که معادن شرق و صنایع وابسته به آن را فعال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رسول زرگرپور در بیست و ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به سفر روز گذشته خود به شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: این شهرستان و منطقه شرق استان با محدودیت هایی مواجه است که نیازمند سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در این منطقه است و این امر مطالبه جدی مدیریت استان از اتاق بازرگانی و بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری و فعال شدن معادن بسیار غنی این منطقه به عنوان محورهای توسعه شرق اصفهان در نظر گرفته شده است، گفت: در این جا از همه فعالان معدن استان انتظار دارم که در ارتباط با فعال کردن معادن شرق استان تعامل و همکاری داشته باشند.

استاندار اصفهان افزود: فعال شدن و توسعه اقتصادی واشتغال زایی در این منطقه هم بخشی از مسائل امنیتی، اجتماعی و سیاسی مدیریت استان در این منطقه را رفع و هم با محرومیت زدایی از مهاجرت ساکنین این منطقه جلوگیری کند.

وی بیان کرد: مدیریت استان عزم خود را جزم کرده که معادن شرق و صنایع وابسته به آن را فعال کند و انتظار داریم اتاق بازرگانی نیز به این موضوع ورود پیدا کند تا بتواند این ظرفیت بزرگ را در جهت توازن منطقه ای فعال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن شرق استان اصفهان فعال می شوند

معادن شرق استان اصفهان فعال می شوند