مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 15:112015-07-30اقتصادي

آمار طلاق در همدان 13 درصد کاهش یافت


معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه آمار طلاق در 3 ماهه امسال در همدان 13 درصد کاهش یافت، گفت: در آمار طلاق نسبت به میانگین کشوری جایگاه خوبی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد ابراهیم الهی تبار ظهر امروز در آیین افتتاحیه شانزدهیمن مرحله مسابقات ملی و مهارت استانی در مرکز فنی و حرفه ای با بیان اینکه ایران از لحاظ جمعیتی موقعیت خوبی دارد، اظهار داشت: جمعیت در هر کشور به مثابه پنجره ای طلایی است که دارنده این پنجره به موفقیت های بزرگی دست می یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: بیشترین قشر جامعه ما را افراد بین 15 تا 60 سال را که جمعیتی اثرگذار، ثروت آفرین و تولیدگر است را تشکیل می دهند.

وی افزود: از آنجایی که جمعیت جوان بهترین نیرو برای ورود به بازار کار است از این رو مسئولان حکومتی نیز باید زمینه را برای بروز توانمندی های این گروه فراهم کنند که توسعه مهارت یکی از این اقدامات می تواند باشد.

الهی تبار تاکید کرد: چنانچه نیروی جوان ما غیرماهر باشند قادر نیستند که در جامعه تولید ثروت کنند و بالعکس مصرف کننده ثروت می شوند.

وی به اقدامات دولت قبل اشاره و اظهار داشت: دولت قبل منابع نقدی که بیش از 158 میلیارد دلار بود را به جای اینکه در راستای تولید ثروت قرار دهد، در راستای توزیع ثروت قرار داد و ما این ثروت را در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار طلاق در همدان 13 درصد کاهش یافت

آمار طلاق در همدان 13 درصد کاهش یافت