مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 14:402015-07-30اجتماعي

راه اندازی شبکه مجازی ارتباطی دانش آموزان قرآنی در کشور


شبکه مجازی ارتباطی دانش آموزان قرآنی در کشور راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مراسم آغاز سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن عترت و نماز دانش آموزان دختر در شیرازبا اعلام این خبر افزود: برای نشر آثار و فرهنگ قرآنی و پرکردن فضای مجازی با مفاهیم دینی و قرآنی، به زودی امکان ارتباط دانش آموزان ممتازکشوری در فضای مجازی فراهم می شود.

کفاش با اشاره به حضور 3000 دانش آموز در مسابقات سراسری قرآنی کشور در شیراز و مشهد واعلام اینکه قبل از سال تحصیلی جدید این شبکه راه اندازی می شودافزود این دانش آموزان ورودیان اولیه این شبکه خواهند بود و به مرور دانش آموزان سراسر کشور به این شبکه می پیوندند.

کفاش افزود: باید هدف اصلی دارالقرآن ها و مراکز آموزش قرآن کریم تربیت قرآنی باشدزیرا در این نوع تربیت ، آینده سازان کشور به باوری می رسند که باید از منافع فردی بگذرند و منافع کشور و نظام اسلامی را بر هر چیزی برتری دهند.

رییس اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس گفت: در این رقابتهای 4 روزه، نهصد و 90 دانش آموز از 33 استان در 5 رشته تفسیر ومفاهیم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شبکه مجازی ارتباطی دانش آموزان قرآنی در کشور

راه اندازی شبکه مجازی ارتباطی دانش آموزان قرآنی در کشور