مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 13:212015-07-30اجتماعي

کتابخانه های سیار کودک و نوجوان قزوین افزایش می یابد


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت: کتابخانه های سیار کودک و نوجوان استان افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مژده اروجی ظهر امروز در نشست با کارشناسان حوزه کودک و نوجوان استان قزوین، با بیان اینکه باید برنامه ریزی های منسجم و پایداری در زمینه گسترش فعالیت های حوزه کودکان و نوجوانان استان قزوین انجام شود، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان، قرار است که کتابخانه سیار در شهرک مهرگان قزوین فعال شود.

وی در رابطه با تعداد کانون های پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان فعال در استان قزوین، بیان کرد: در حال حاضر 20 کانون فعال در استان قزوین مشغول به فعالیت هستند و سعی می شود که تعداد این کانون ها از نظر کمیت و کیفیت ارتقاء پیدا کند.

سرپرست کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین افزود: از میان این تعداد کانون، 16 پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار در استان وجود دارد.

اروجی خاطرنشان کرد: از میان این چهار پایگاه سیار یک پایگاه سیار روستایی و دو پایگاه سیار شهری وجود دارد که یکی نیز به عنوان پایگاه پستی به روستا های استان قزوین سفر می کند.

وی با بیان اینکه ما بسیار علاقمندیم تا تعداد کانون های پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان را در استان قزوین افزایش دهیم، عنوان کرد: مسائلی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های سیار کودک و نوجوان قزوین افزایش می یابد

کتابخانه های سیار کودک و نوجوان قزوین افزایش می یابد