مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 13:152015-07-30سياسي

نماینده قزوین در مجلس: موزه فرهنگ و آموزش زمینه ساز ترویج فرهنگ قزوین است


نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: موزه فرهنگ و آموزش زمینه ساز ترویج فرهنگ این استان است.

- " از قزوین، داوود محمدی ظهر امروز در همایش موزه فرهنگ و آموزش قزوین که در محل این موزه برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین دارای پیشینه بسیار غنی در عرصه های فرهنگی، هنری، تاریخی، علمی و دیگر حوزه ها است که در هر یک از آن ها افراد بنام و مشهوری در این استان می زیسته اند.

وی افزود: این پیشینه غنی و افتخارآمیز چیزی است که باید برای شناساندن آن به مردم در سطح ملی و جهانی تلاش کرد چرا که سبب حفظ این افتخارات می شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت نیز قزوین از دیرباز موفقیت های بسیاری داشته که در تاریخ ثبت شده است و می تواند الگوی نسل های حاضر باشد.

محمدی خاطرنشان کرد: لازم است نسبت به گردآوری و نگهداری از آثار و اسناد مربوط به این افتخارات و فعالیت ها اقدام به عمل آید که راه اندازی موزه فرهنگ و آموزش یکی از راه های آن به شمار می رود و با پیگیری یکی از فرهنگیان پیشکسوت به انجام رسیده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: این موزه زمینه ساز بسط و ترویج فرهنگ قزوین است و می تواند با جذب گردشگران و بازدید آن ها از موزه فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده قزوین در مجلس: موزه فرهنگ و آموزش زمینه ساز ترویج فرهنگ قزوین است

نماینده قزوین در مجلس: موزه فرهنگ و آموزش زمینه ساز ترویج فرهنگ قزوین است