مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 13:162015-07-30دانش

بوستان 13 هکتاری فرهنگی در دانشگاه آزاد زابل احداث می شود


یک بوستان 13 هکتاری فرهنگی با طراحی و ساخت دانشجویان دانشگاه آزاد زابل در این واحد دانشگاهی احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان،" محمد مجوزی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی زابل روز گذشته در حین بازدید خبرنگاران از این دانشگاه، از احداث یک بوستان فرهنگی در این دانشگاه خبر داد.

وی در این باره گفت: در راستای تحقق اهداف برنامه تحول و افزودن سرانه ی فضای سبز این واحد دانشگاهی، بوستانی با متراژ بیش از 13 هزار متر مربع در واحد زابل ساخته خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زابل اظهار داشت: واحد زابل در سال 94 طی یک برنامه مدون و بهره گیری از تخصص اساتید مجرب در یک کار جهادی اقدام به کاشت درختان مثمر مقاوم و سازگار با شرایط جوی سیستان و ایجاد تاکستان ها و باغات مختلف در سطح واحد نمود .

مجوزی با اشاره به اتمام پروژه ساختمان اداری در آینده نزدیک گفت: در راستای تحقق اهداف برنامه تحول فضای سبز از طریق تغییر الگوی کشت و استفاده از گیاهان مقاوم با منطقه سیستان و افزایش سرانه ی فضای سبز این واحد دانشگاهی، طراحی و ساخت بوستان محوطه ی جلوی ساختمان اداری واحد کلید خورد .

وی خاطر نشان کرد: طراحی و ساخت این بوستان با متراژ بیش از 13هزار متر مربع برای استفاده دانشجویان و کارکنان از فضای سبزی مطلوب با توجه به شرایط نامساعد اقلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان 13 هکتاری فرهنگی در دانشگاه آزاد زابل احداث می شود

بوستان 13 هکتاری فرهنگی در دانشگاه آزاد زابل احداث می شود