مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 13:102015-07-30ورزشي

دبیر طرح آسیاویژن: فاز سه آسیا ویژن در استان ها اجرا می شود


فاز سه طرح آسیا ویژن در استان های مختلف کشور با هدف استعدادیابی رشته فوتبال اجرا می شود.

- " از اردبیل، ناصر عاقلی راد پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی طرح آسیاویژن در اردبیل اظهار کرد: ما در استان های مختلف فازهای اول و دوم این طرح را به خوبی اجرا کردیم و فاز سوم آن نیز با رویکرد حرکت به سمت حرفه ای شدن رشته ورزشی فوتبال با استانداردهای جهانی و بین المللی در حال انجام است.

وی با بیان اهداف برگزاری این طرح گفت: تبدیل تیم به باشگاه، حرفه ای شدن مسابقات لیگ، بها دادن به استعدادهای ورزشی و ارج نهادن به فوتبال پایه از بخش های مهم و ارزشمندی بوده که ما در قالب طرح آسیاویژن این مبانی و اهداف را دنبال می کنیم.

دبیر طرح آسیاویژن یادآور شد: قطعاً برگزاری این طرح در استان های مختلف به ویژه استان های مستعدی همچون اردبیل می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد که این حرکت با تأمین اعتبارات مورد نیاز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حساسیت خاص و توانمندسازی فوتبال کشورمان انجام می شود.

عاقلی راد رویکرد طرح آسیاویژن را یک رویکرد متفاوت در توانمندسازی فوتبال پایه و توجه به استعدادهای بالقوه در این حوزه عنوان کرد و یادآور شد: آنچه که در این زمینه مهم به نظر می رسد، توان بالای رشته فوتبال در برطرف کردن بسیاری از ضعف ها و کاستی ها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر طرح آسیاویژن: فاز سه آسیا ویژن در استان ها اجرا می شود

دبیر طرح آسیاویژن: فاز سه آسیا ویژن در استان ها اجرا می شود