مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 13:012015-07-30اجتماعي

کنگره سراسری قرآنی سمپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد


کنگره سراسری قرآنی سمپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد که زنجانی ها به 10 مقام برتر دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امروز آیین اختتامیه بیست و سومین کنگره قرآنی سمپاد با حضور دانش آموزان استعدادهای درخشان از استان های آذربیجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، گیلان و قزوین در زنجان برگزار شد.

این مسابقات که با حضور استان های قطب سه کشور در رشته های حفظ، حفظ ویژه، قرائت به روش تحقیق و معارف قرآنی برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دانش آموزان زنجانی که در این مسابقان خوش درخشیدند توانستند 10 عنوان برتر بیست و سومین کنگره قرآنی سمپاد را از آن خود کنند.

در مسابقات قرآنی سمپاد در رشته حفظ قرآن کریم ابوالفضل مایلی از آذربایجان شرقی، سروش عبادی از گیلان، امین علیزاده از آذربایجان غربی و شایان خدادادی از اردبیل در دوره اول متوسطه حائز مقام های اول تا چهارم شدند.

در رشته حفظ ویژه قرآن کریم سید احمدحسینی از آذربایجان شرقی، محمد عرفان ندرلو از زنجان، امیررضا سالخورده از آذربایجان شرقی و مهدی سلیمانی از زنجان عناوین اول تا چهارم را از آن خود کردند.

نفرات برتر رشته قرائت قرآن کریم در دوره اول متوسطه محمد قلی زاده از گیلان، صادق خدامرادی از البرز، عارف دین محمدی از زنجان و امیر حسین رضایی از گیلان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره سراسری قرآنی سمپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

کنگره سراسری قرآنی سمپاد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد