مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 12:512015-07-30دانش

ساختمان فناوری اطلاعات و مجموع فرهنگی دانشگاه آزاد زابل افتتاح شد


ساختمان فناوری اطلاعات و مجموع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی زابل با تغییر کاربری در سلف سرویس این دانشگاه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان، "محمد مجوزی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی زابل روز گذشته در میان خبرنگاران، از بهره برداری کامل ساختمان فناوری اطلاعات واحد زابل با انجام برخی تغییرات در فضای داخلی و افزودن تعدادی اتاق و اجرای پارتیشن در ابتدای مرداد ماه امسال خبر داد.

وی در این باره اظهار داشت: ساختمان سلف سرویس واحد زابل با متراژ 2150 متر مربع در دو طبقه در دهه مبارک فجر سال 93 با فرماندار ویژه شهرستان زابل، امام جمعه و سایر مسئولین این شهرستان افتتاح شد که پس از افتتاح این ساختمان با اخذ مجوز از سازمان مرکزی به ساختمان فناوری اطلاعات تغییر کاربری داده شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی زابل گفت: این واحد دانشگاهی با انجام برخی تغییرات در فضای داخلی و افزودن تعدادی اتاق و اجرای پارتیشن در مرداد ماه امسال به بهره برداری کامل رسید.

مجوزی بهره برداری از این ساختمان را برای واحد زابل با توجه به کمبود فضای کتابخانه و سایت دانشگاه بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح، کتابخانه واحد زابل به طبقه همکف و سایت این واحد دانشگاهی به طبقه دوم این مجموعه انتقال یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان فناوری اطلاعات و مجموع فرهنگی دانشگاه آزاد زابل افتتاح شد

ساختمان فناوری اطلاعات و مجموع فرهنگی دانشگاه آزاد زابل افتتاح شد