مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 12:352015-07-30بين الملل

پارلمان رژیم صهیونیستی قانون تغذیه به زور زندانیان را صادر کرد


نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی خوراندن اجباری غذا به آن دسته از زندانیان فلسطینی را که اعتصاب غذا کرده اند، مجاز اعلام کردند.

پارلمان اسراییل روز جمعه قانونی را تصویب کرد که به زندانبانان اسراییلی اجازه می دهد در صورتی که جان زندانیان اعتصاب کننده فلسطینی در خطر باشد، به زور به آنها غذا بخورانند.

این قانون مشخصا به این منظور تصویب شده است که زندانیان فلسطینی نتوانند به منظور تشدید فشار بر مقامات اسراییل، دست به اعتصاب غذا بزنند.

این قانون ژوئن سال دو هزار و چهارده و در شرایطی که شمار زیادی از زندانیان فلسطینی در یک جنبش گسترده و هماهنگ اعتصاب غذا کرده بودند، توسط دولت اسراییل تصویب شده بود.

در آن زمان دهها زندانی فلسطینی به علت ضعف جسمانی ناشی از اعتصاب غذا بستری شده بودند.

گر چه در متن قانون تصویب شده توسط پارلمان اسراییل به طور مشخص به زندانیان فلسطینی اشاره نشده است، گیلاد اردان Gilad Erdan وزیر امنیت داخلی اسراییل تاکید کرد: quotation mark اعتصاب غذای تروریست هایی که در حبس هستند، به ابزاری برای تهدید کردن اسراییل تبدیل شده است.

quotation mark دیوید امسالم David Amsalem نماینده حزب لیکود تحت ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل، تاکید کرد این قانون که با چهل و شش رای موافق در برابر چهل رای مخالف از مجموع یکصد و بیست نماینده پارل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان رژیم صهیونیستی قانون تغذیه به زور زندانیان را صادر کرد

پارلمان رژیم صهیونیستی قانون تغذیه به زور زندانیان را صادر کرد