مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 11:202015-07-30سياسي

امسال محقق می شود پوشش 6000 خانواری بیمه عشایر و روستاییان کهگیلویه و بویراحمد


مدیر صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد از هدف گذاری پوشش 6 هزار خانواری بیمه عشایر و روستاییان این استان در سال جاری خبر داد.

- " از یاسوج، عیسی کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از خدمات بزرگ نظام جمهوری اسلامی گسترش خدمات بیمه ای در کشور به خصوص برای قشرهای محروم و مستضعف بوده است، اظهار کرد: به همین منظور بیمه روستاییان و عشایر در کشور برای خدمت به این اقشار مولد و در عین حال محروم راه اندازی شد.

این مسئول گفت: اولین اقدام ما در راستای توسعه بیمه فرهنگ سازی در میان قشرهای روستایی و عشایری بود که از ظرفیت رسانه ها برای این امر استفاده کردیم.

کریمی با بیان اینکه با فرهنگ سازی تاکنون رشد خوبی در بیمه عشایر و روستاییان در استان داشته ایم، تصریح کرد: تاکنون 30 درصد جمعیت روستایی و عشایری استان زیر پوشش بیمه قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به 16 هزار خانوار در استان زیرپوشش این نوع بیمه قرار گرفته اند، تصریح کرد: از ابتدای سال جدید تا به امروز هم توانسته ایم تعداد 400 خانوار را زیرپوشش بیمه قرار دهیم.

این مسئول از هدف گذاری خود و همکارانش برای زیرپوشش قرار دادن حداکثری در این صندوق در طول سال جاری خبر داد و گفت: برنامه ما این است که تا پایان سال 94 حداقل تعداد 6 هزار خانوار را زیرپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال محقق می شود پوشش 6000 خانواری بیمه عشایر و روستاییان کهگیلویه و بویراحمد

امسال محقق می شود پوشش 6000 خانواری بیمه عشایر و روستاییان کهگیلویه و بویراحمد