مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 11:152015-07-30سياسي

نماینده مردم رفسنجان در مجلس: شیوع سرطان در رفسنجان به دلیل آلایندگی های مس بالاست


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میانگین سرطان در رفسنجان از سطح کشوری بالاتر است، گفت: عمده عامل سرطان در این شهرستان آلایندگی های مس هستند.

- " از رفسنجان، حسین آذین صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به توافقات هسته ای اظهار داشت: بعد از تصویب شورای امنیت نخستین دبه های دشمن آغاز شد و با نامه ای که اتحادیه اروپا و 1+5 به شورای امنیت ارسال کردند، بی صداقتی خود را نشان دادند.

وی با تاکید بر لزوم ایستادگی مقابل زیاده خواهی ها عنوان کرد: با تکیه بر ظرفیت های داخلی، حمایت از تولید و سیاست های تولید محور و تسهیل و روان سازی امور می توانیم کشور را به خوبی اداره کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در نهادینه کردن ارزش های انقلاب و رسیدگی به مشکلات مردم باید از ناله کردن دوری کرده و بیشتر کار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه قوم بنی اسراییل به چند دلیل سقوط کرد، حرف حق را در جامعه تکذیب کردند و رشوه و ربا خوردن در جامعه رواج یافت، عنوان کرد: شنیده می شود در بعضی ادارات بحث ربا خوری و رشوه گیری مطرح است که نظارت بیشتری باید صورت گیرد .

آذین با اشاره به اینکه 85 درصد بودجه ملی است، تاکید کرد: اگر بودجه استانی به 50 درصد می رسید می توانستیم بیشتر کار کنیم که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم رفسنجان در مجلس: شیوع سرطان در رفسنجان به دلیل آلایندگی های مس بالاست

نماینده مردم رفسنجان در مجلس: شیوع سرطان در رفسنجان به دلیل آلایندگی های مس بالاست