مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 11:062015-07-30سياسي

حضور پزشکان مسلمان در ایران ظرفیت تبلیغ اسلام را فراهم می کند


حضور پزشکان مسلمان در ایران ظرفیت تبلیغ اسلام را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا رشیدیان در مراسم افتتاحیه هشتمین کنگره بین المللی پزشکان مسلمان جهان اظهار داشت: جامعه پزشکان از محبوبیت ویژه ای در بین افکار عمومی برخوردار هستند که این محبوبیت ظرفیت خوبی است تا پزشکان مسلمان از آن استفاده کرده و برای تبلیغ اسلام در بین مسلمانان و غیرمسلمانان از آن بهره مند شوند.

رشیدیان، حضور این تعداد از پزشکان مسلمان را در کنار مضجع منور رضوی به فال نیک گرفت و گفت: خراسان بزرگ به واسطه حضور مضجع منور رضوی دارای سرآمدترین پزشکان و عالمان اسلامی است که از آن جمله می توان به ابوعلی سینا، فارابی، رازی و .

اشاره کرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: اندیشمندان اسلامی بسیاری از خطه خراسان سر بر آوردند و رشد و نمو یافتند که سبب اعتلای نام خراسان بزرگ و کشور ایران اسلامی شدند و در عین حال خدمات شایسته ای را به جهان و مردم عرضه داشتند.

رشیدیان با اشاره به حضور کشورهای همسایه برای پیگیری موضوع درمان در ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: به دلیل وجود مراکز درمانی پیشرفته و بین المللی بسیاری از بیماران کشورهای همسایه به ایران مراجعت می کنند تا مسایل خود را در این مراکز درمانی پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پزشکان مسلمان در ایران ظرفیت تبلیغ اسلام را فراهم می کند

حضور پزشکان مسلمان در ایران ظرفیت تبلیغ اسلام را فراهم می کند