مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 03:402015-07-30اجتماعي

نمایشگاه گذر مهارت در یزد گشایش یافت


نمایشگاه گذر مهارت به مناسبت هفته مهارت در پارک کوهستان یزد گشایش یافت.

- مدیرکل فنی و حرفه ای استان یزد در حاشیه افتتاح نمایشگاه گذر مهارت در پارک کوهستان یزد که عصر چهارشنبه گشایش یافت، در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در این نمایشگاه، کارآموزان فنی و حرفه ای از بخش های مختلف از جمله بهزیستی، کمیته امداد، زندان ها و اقدامات تامینی استان و .

حضور دارند.

حبیب الله کارگر، هدف از برگزاری نمایشگاه ها و گذرهای مهارتی را، معرفی مشاغل در زمینه های مختلف عنوان کرد و افزود: جوانان و دانش آموزان با شرکت در این گذرها، با شناسایی استعدادهای خویش و کسب مهارت و هدایت شغلی به فردی توانمند تبدیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه گذر مهارتی و نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان هر ساله در هفته ملی کارآفرینی و ترویج مهارت های فنی و حرفه ای برگزار می شود، عنوان کرد: فراگیری آموزش های مهارتی، زمینه ساز خروج جوانان و متقاضیان اشتغال از بن بست بیکاری است.

کارگر با تأکید بر توسعه آموزش های مهارتی در راستای گسترش اشتغال در استان یزد بیان کرد: رشته هایی از قبیل مکانیک خودرو، هیدرولیک و پنوماتیک، عکاسی، تاسیسات، plc، فن آوری اطلاعات، طراحی و دوخت، صنایع غذایی، صنایع چوب، تراش سنگ های قیمتی، صنایع دستی و هنر، مراقبت و زیبایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گذر مهارت در یزد گشایش یافت

نمایشگاه گذر مهارت در یزد گشایش یافت