مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 00:212015-07-29حوادث

بخشی از باغات منطقه باغستان کرج در آتش سوخت


بخشی از باغات منطقه باغستان در شهرستان کرج چهارشنبه شب گرفتار حریق شد.

- " به نقل از فارس ، حدود ساعت 22 و 30 دقیقه چهارشنبه شب، بخشی از باغات منطقه باغستان واقع در روبه روی کوچه بیست و پنجم خیابان اشتراکی شمالی، طعمه حریق شد.

نکته مهم در این حادثه، تاخیر در اعزام نیروهای آتش نشانی بود به صورتی برخی از اهالی می گویند، ماموران آتش نشانی خیابان را گم کرده بودند.

یکی از اهالی ساکن خیابان اشتراکی به خبرنگار فارس در کرج گفت: در ساعت 22 و 45 دقیقه با آتش نشانی تماس گرفتیم که اعلام کردند چند اکیپ در منطقه مشغول اطفای حریق هستند، اما هیچ ماموری را نمی دیدیم.

امین راستی افزود: به اپراتور آتش نشانی اعلام کردم که ما هیچ ماموری در محل نمی بینیم که تاکید داشت، به دلیل وسعت منطقه، شاید شما ماموران را نمی بنید.

وی ادامه داد: چند دقیقه بعد همسایه ها شاهد بودند ماموران آتش نشانی در حال اعزام به محل از طریق خیابان اشتراکی بودند، اما ما می دانستیم که از این مسیر راه دسترسی به باغات نیست، چرا که در مقابل خیابان ها، نهری وجود دارد و اجازه تردد خودروها را نمی دهد.

این ساکن منطقه باغستان افزود: همان زمان مجددا با آتش نشانی تماس گرفتیم و گفتیم که خودروهای آتش نشانی راه را اشتباه رفته اند که این بار اپراتور تاکید کرد که مسیر اصلاحی به ماموران اعلام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از باغات منطقه باغستان کرج در آتش سوخت

بخشی از باغات منطقه باغستان کرج در آتش سوخت