مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 23:002015-07-29ورزشي

استاندار یزد تاکید کرد: ورزش از اقدامات نشاط اجتماعی است


استاندار یزد با بیان اینکه باید به ورزش بیشتر از گذشته توجه کنیم، گفت: یکی از الزامات جامعه شاداب و نشاط اجتماعی، ورزش است.

- " از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، امشب در مراسم بازدید از هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد و زورخانه حضرت علی ابن ابیطالب (ع) صفاییه یزد به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی اظهار داشت: ورزش علاوه بر اینکه نشاط اجتماعی را برای ما به ارمغان می آورد، موجب تندرستی و سلامت جامعه نیز می شود.

وی بیان کرد: در ارتباط با نشاط اجتماعی که یکی از ضرورت های هر جامعه ای است، باید به ورزش روی آوریم که کمترین هزینه و بیشترین ثمره را برای ما به همراه دارد.

میرمحمدی افزود: به درستی ورزشکاران علاوه بر سلامت جسمانی از سلامت روحی و روانی نیز برخوردارند و آنچه در جامعه به آن نیاز داریم، می توان در ورزش و حرکت های جمعی مشاهده کرد.

استاندار یزد با بیان ویژگی های ورزش پهلوانی و ورزشکاران این رشته خاطرنشان کرد: بسیار لذت بخش است که این ورزش با نام خدا آغاز می شود، با نام حضرت علی (ع) و ائمه اطهار (ع) ادامه می یابد و با دعا برای بزرگان و پیشکسوتان و طلب مغفرت برای آنها ختم می شود.

وی عنوان کرد: وقتی ورزش پهلوانی را مشاهده می کنیم، درس های بسیاری از این ورزش می آموزیم، درس هایی که دل های ما را با ائمه اطهار (ع) و قلب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد تاکید کرد: ورزش از اقدامات نشاط اجتماعی است

استاندار یزد تاکید کرد: ورزش از اقدامات نشاط اجتماعی است