مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 22:362015-07-29سياسي

مجد: بخشی از اعتبارات فرهنگی دانشگاه ها در اردوهای جهادی هزینه شود


اردوهای جهادی از بهترین راهکار های پرورش مدیران خدمتگزار برای آینده کشور و تجربه ای بزرگ برای پذیرش مسئولیت های خطیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اصغر مجد امروز در نشست بررسی راهکار های برگزاری شایسته اردو های جهادی طرح هجرت سه در شهرستان دامغان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نیازسنجی مناطق محروم در بالا بردن سطح اثر گذاری و رضایت مندی از اردو های جهادی جایگاه مهمی دارد.

فرماندار دامغان خاطر نشان کرد: سال ها است که این حرکت ارزشمند و مثمر ثمر با آثار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی چشمگیر به مدیریت سپاه و همکاری دیگر دستگاه ها به ویژه دانشگاه ها در سطح مناطق محروم برگزار می شود که دراین بین نقش عاملانه بسیج سازندگی شایسته قدردانی است.

وی بسیج را منشأ اثرات و خدمات بسیاری در مناطق محروم روستایی در ابعاد فرهنگی، آموزشی، اعتقادی، تولیدی، عمرانی، بهداشتی و درمانی و دیگر حوزه ها دانست و افزود: علاوه بر استقبال خوب دانشجویان جهت شرکت در این طرح، میل و رغبت روستاییان به حضور بسیجیان جهادگر در مناطق زندگی شان مؤید آثار نیکوی اردو های جهادی است.

مجد ارتباط و تعامل تنگاتنگ با خانواده ها، اخلاص در خدمت رسانی، حفظ حرمت و ایجاد مودت و دوستی از سوی جوانان شرکت کننده در طرح هجرت با روستاییان میزبان اردو های جهادی را سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجد: بخشی از اعتبارات فرهنگی دانشگاه ها در اردوهای جهادی هزینه شود

مجد: بخشی از اعتبارات فرهنگی دانشگاه ها در اردوهای جهادی هزینه شود