مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 22:312015-07-29سياسي

سامانه خط ارتباطی 131 در کشور راه اندازی می شود


مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برای رسیدگی به مشکلات و حفاظت از اراضی مردمی، سامانه خط ارتباطی 131 در سطح کشور خریداری و به زودی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، توکل حیدری عصر امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی آذربایجان غربی اظهار داشت: با کمک سازمان های مربوطه و ادارات تحرک بسیار با شتابی برای حفظ اراضی و منابع طبیعی شروع شده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه با وجود قانون ها و روحیات مؤثر در صدد حفظ این گنجینه برای نسل های آینده هستیم گفت: باید کروکی اراظی و منابع طبیعی در اختیار اداره منابع طبیعی قرار گرفته و با کمک اداره ثبت اسناد این اراضی به ثبت رسیده و مورد بررسی قرار گیرد.

حیدری افزود: در خصوص جلوگیری از تصرف اراضی کمیته هایی با عنوان پیشگیری و کمیته حقوقی تشکیل شده که هرکدام از آن ها را ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و سایر سازمان های مربوطه تشکیل داده اند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان هایی دارای منابع طبیعی بسیار هستند باید از وجود شوراهای ملی محافظت از اراضی بهره ببرنند بیان کرد: باید از منابع طبیعی شهرستان هایی همانند سردشت محافظت کرد و از به خطر افتادن چنین اراضی به جد جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه خط ارتباطی 131 در کشور راه اندازی می شود

سامانه خط ارتباطی 131 در کشور راه اندازی می شود