مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 22:152015-07-29سياسي

وزیر اطلاعات: زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم عزت جامعه اسلامی می شود


همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این ارزشی است که باعث عزت مداوم جامعه اسلامی و تعالی فرهنگ آن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین علوی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد شهادت سردار دلیر اسلام شهید سید محمدباقر طباطبایی نژاد با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت و یادبود شهدا راه و آرمان این بزرگواران را در فرهنگ جامعه ماندگار می کند افزود: هر ملتی که از مرگ بترسد دستخوش تهدید دیکتاتورها و گرفتار ذلت و بیچارگی می شود و هر ملتی که از مرگ نهراسد در برابر قدرت ها، دشمنان و دیکتاتورها مقاومت می کند و عزت و بزرگواری خود را حفظ خواهد کرد.

وی گفت: سخن امام خمینی (ره) الگویی مهم برای جامعه اسلامی ماست که فرمود ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی تأکید کرد: عزت امروز ملت ما ثمره شهادت افرادی مثل شهید طباطبایی نژاد است که اجازه ندادند چکمه های دشمن در خاک عزیز کشور ما ماندگار باشد و تنها راه عزت و پیروزی مداوم ایران اسلامی ادامه راه و آرمان های شهداست.

شهید سید محمدباقر طباطبایی نژاد در زمان دفاع مقدس جانشین قرارگاه نجف اشرف بود و در زمانی که حملات متحرک عراق علیه ایران اسلامی در اواخر جنگ وجود داشت این شهید بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم عزت جامعه اسلامی می شود

وزیر اطلاعات: زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم عزت جامعه اسلامی می شود