مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 20:212015-07-29اقتصادي

پیمانکار پروژه قطار شهری کرج مورد اعتماد نیست


رییس شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه در حال حاضر به پیمانکار پروژه قطار شهری کرج " سابیر" اطمینان نداریم، گفت: قطار شهری کرج به سابیر بدهکار نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمد دادگو در جلسه شورای قطار شهری کرج که عصر امروز با حضور معاون وزیر کشور، استاندار البرز و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت خاصی برای قطار شهری قائل هستیم، اظهار داشت: مصوب شده هزار و 650 میلیارد تومان به صورت غیر نقدی برای پروژه قطار شهری کرج تخصیص پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به پیمانکار پروژه قطار شهری کرج " سابیر" اطمینان نداریم، افزود: عدم اطمینان به سابیر از این نشأت گرفته که این شرکت در طول این سال ها کار خود را انجام داده و توجهی به نکات مورد توجه و ضروی نداشته است.

رییس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه می ترسیم از اینکه بخواهیم تامین مالی انجام دهیم و سابیر در منطقه دیگری پروژه را انجام دهد، خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی حتما باید در این امر نظارت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هیچ وقت قطار شهری کرج به سابیر بدهکار نبوده است، گفت: مبنای بی اعتمادی را سابیر آغاز کرده اما معتقدهستیم هر تغییری در پیمانکار این پروژه رخ دهد بازهم مشکلات وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکار پروژه قطار شهری کرج مورد اعتماد نیست

پیمانکار پروژه قطار شهری کرج مورد اعتماد نیست