مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:512015-07-29سياسي

مجتمع های خدماتی بین راهی در قزوین کیفی سازی می شود


مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین گفت: با توجه به قرار گرفتن قزوین در شاهراه مواصلاتی کشور، مجتمع های خدماتی بین راهی قزوین محل ارائه خدمات به مسافران سایر استان ها نیز بوده که نیازمند ساماندهی و توجه بیشتر است.

- " از قزوین، رحمت شعبانی بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی سازمان های وابسته شهرداری، اظهار داشت: در راستای برگزاری هرچه بهتر طرح پیمایش در استان قزوین جلسات متعددی را برگزار کرده ایم و امیدواریم که با یک برنامه ریزی مناسب این طرح به خوبی در استان اجرا شود.

وی افزود: استان قزوین در حوزه حمل و نقل یکی از استان های سرآمد، مقتدر و توانمند کشور محسوب می شود و در بسیاری از اتفاقات حوزه حمل و نقل کشور صاحب نظر است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان قزوین عنوان کرد: در راستای اجرای طرح پیمایش، مشکل زیادی وجود ندارد چراکه اداره حمل و نقل استان قزوین دارای یک سامانه بسیار قدرتمند است.

شعبانی خاطرنشان کرد: در شرایط حساس برای توزیع سوخت در استان تا حدودی مشکل وجود دارد و در شرایط بحرانی در توزیع بنزین و گازوییل تعدادی از جایگاه ها با کسری سوخت مواجه می شوند که این مشکلات باید به زودی برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه از اهداف مهم احداث مجتمع های خدماتی رفاه حال مسافران است، بیان کرد: توزیع مجتمع های خدماتی در استان قز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع های خدماتی بین راهی در قزوین کیفی سازی می شود

مجتمع های خدماتی بین راهی در قزوین کیفی سازی می شود