مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:362015-07-29سياسي

تمامی توطئه های دشمن از طریق تریبون نماز جمعه خنثی شده است


تمامی توطئه های گوناگون دشمن از طریق تریبون نماز جمعه و نمازگزاران خنثی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه از عنایات الهی و از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که پس از پیروزی انقلاب مردمی ملت ایران در گوشه و کنار کشور این سنت الهی احیاء شده است.

وی بابیان اینکه هم اکنون در بیش از 800 شهر کشور این فریضه عبادی سیاسی و وحدت بخش باشکوه خاصی برگزارمی شود، افزود: در طول 36 سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نماز جمعه همواره مورد استقبال و عنایات خاص مردم مسلمان ایران بوده و مردم ایران به خوبی به اهمیت و صلابت نماز جمعه به عنوان مظهر و مبنای معرفی اقتدار و عظمت انقلاب واقف بوده و هستند.

امام جمعه بروجرد نماز جمعه را یک کنگره عظیم هفتگی توصیف و عنوان کرد: پس از اجتماع عظیم حج گذاران، نماز جمعه عظیم ترین اجتماع مسلمین در سراسر دنیا است که آثار و برکات فراوانی برای شرکت کنندگان در آن به دنبال دارد.

وی نقش برپایی نماز جمعه در تقویت پایه های وحدت و اتحاد میان مسلمین را برجسته و ممتاز دانست و بیان کرد: نماز جمعه نمایش وحدت و هم بستگی میان مسلمانان، پایگاه نماز جمعه نمایش وحدت، تریبون نماز جمعه وحدت و امام جمعه منادی اتحاد میان مسلمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی توطئه های دشمن از طریق تریبون نماز جمعه خنثی شده است

تمامی توطئه های دشمن از طریق تریبون نماز جمعه خنثی شده است