مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:302015-07-29دانش

پروفسور یوسف ثبوتی: عدم ماندگاری نخبگان در زنجان نیاز به برسی علمی دارد


موسس دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان عدم توانایی نگهداشت عالمان و نخبگان پرورشی را از معایب شهر زنجان عنوان کرد و گفت: این شهر در پرورش عالم، تاجر، - " از زنجان، یوسف ثبوتی بعد از ظهر امروز در دیدار محمدرضا عارف و هیئت همراه با امام جمعه زنجان با اشاره به سابقه نخبه پروری استان زنجان اظهار داشت: شهر نیم میلیون نفری زنجان 62 هزار دانشجو دارد که بیانگر علاقمندی مردم این دیار به کسب علم و دانش است.

موسس دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان عدم توانایی نگهداشت عالمان و نخبگان پرورشی را از معایب شهر زنجان عنوان کرد و افزود: این شهر در پرورش عالم، تاجر، دیپلمات و متخصص بسیار متبحر است ولی نمی تواند از آنها بهره بگیرد.

وی وضعیت ظاهری شهر زنجان را از دلایل عدم توفیق بهره مندی از دست پرورده های خود موثر دانست و ادامه داد: کوچک بودن، داشتن قیافه روستایی و عدم اعتماد به همدیگر از طریق بزرگنمایی اشتباهات همدیگر می تواند از دلایل عدم رغبت پایداری جمعیتی نخبگان در این شهر به شمار آید.

پروفسور ثبوتی به محمد رضا عارف پیشنهاد کرد، دلایل عدم نگه داشت نخبگان در شهر زنجان در اتاق های فکر تشکیل شده بررسی شود.

موسس دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان با بیان اینکه محمد رضا عارف در تکمیل روند دانشگاه تحصیلات تکمیلی کمک کرده است، افزود: از فرصت به وجود آمده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروفسور یوسف ثبوتی: عدم ماندگاری نخبگان در زنجان نیاز به برسی علمی دارد

پروفسور یوسف ثبوتی: عدم ماندگاری نخبگان در زنجان نیاز به برسی علمی دارد