مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:202015-07-29سياسي

مشاور وزیر کشور:نیروی انتظامی حلقه اول مبارزه با بدحجابی نباشد


شاید فقط این درصد کم از بی حجاب و بدحجاب ها نیازمند اقدامات سلبی باشند ولی در کنار این باید به این مهم نیز توجه داشت که نباید نیروی انتظامی در بحث مقابله با بدحجابی، - به عنوان اولین حلقه وارد عمل شود و متولیان فرهنگی و دینی باید قبل از این نهاد، فعالیت های فرهنگی و دینی لازم را انجام دهند.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت گفت: در خصوص مسایل دینی فرهنگی همچون عفاف و حجاب نباید نیروی انتظامی به عنوان حلقه اول وارد میدان شود بلکه دستگاه های فرهنگی تبلیغی در اولویت قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام داود نمازی در جمع ائمه جماعت مساجد و نمایندگی های ولی فقیه در سازمان ها و نهادهای آذربایجان شرقی گفت: روحانیت، نظام را از خود می داند و جامعه روحانیت نمی تواند از نظام و آرمانهای آن فاصله بگیرد.

وی با بیان اینکه روحانیت، جناح خاصی را همراهی نکرده و نخواهد کرد افزود:جناحی نبودن روحانیت به معنای سیاسی نبودن نیست بلکه روحانیت بیشتر از همه اقشار باید در حوزه سیاسی نقش آفرین باشد چرا که بخشی از عملکرد دولت ها، به حساب روحانیت نوشته می شود.

وی از انتصاب 29 روحانی به عنوان مشاور استانداران در کشور خبر داد و اظهار کرد: هدف از این مهم، افزایش تعامل دو سویه بین مسئولان دولت و روحانیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر کشور:نیروی انتظامی حلقه اول مبارزه با بدحجابی نباشد

مشاور وزیر کشور:نیروی انتظامی حلقه اول مبارزه با بدحجابی نباشد