مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:162015-07-29سياسي

گواهینامه مهارت بیش از 64 درصد کارآموزان فنی و حرفه ای یزد صادر شد


مدیرکل فنی و حرفه ای یزد با اشاره به برگزاری بیش از 4.

5 میلیون نفر ساعت دوره های فنی در یزد، گفت: در سال گذشته برای بیش از 64 درصد از کارآموزان دوره های مهارتی گواهینامه صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حبیب الله کارگر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد که به مناسبت هفته مهارت، کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، معرفی ظرفیت های استانی در جهت ارتقای توانمندی نیروی انسانی و ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد گفت: ایجاد بستر اشتغال پایدار، آگاه سازی علوم مهارتی و تقویت روحیه سلامت کاری در جامعه، از جمله مهمترین وظایف سازمان فنی و حرفه ای در جامعه است.

کارگر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اقتصادی مبتنی بر دانش افزود: ایجاد بستر اشتغال با ارائه آموزش های مهارتی به صورت رایگان از دیگر رسالت های فنی و حرفه ای در استان یزد است.

وی با اشاره به تحصیل 70 درصد دانشجویان استان یزد در رشته های علوم نظری تصریح کرد: طبق آمارگیری که توسط مربیان فنی و حرفه ای و اساتید دانشگاه های استان انجام شده، 40 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی و 50 درصد از متقاضیان کار در استان یزد فاقد مهارت لازم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گواهینامه مهارت بیش از 64 درصد کارآموزان فنی و حرفه ای یزد صادر شد

گواهینامه مهارت بیش از 64 درصد کارآموزان فنی و حرفه ای یزد صادر شد