مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:162015-07-29سياسي

بیش از 1000 مسکن به معلولان بهزیستی قزوین واگذار شد


معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه تحویل مسکن معلولان در استان قزوین، - " از قزوین، غفار رمضانی ظهر امروز در نشست با معلولان استان قزوین که در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: بهزیستی استان قزوین دارای 4 دفتر در بخش مشارکت های مردمی از جمله دفتر اشتغال، مسکن، کار و مشارکت های مردمی است و در هر کدام از این قسمت ها اقدامات فراوانی انجام داده و به مرحله فعلیت در آورده است.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: در حوزه مسکن 138 پروژه در نوبت دور پروانه، 127 پروژه در مرحله پی سازی، 439 پروژه در مرحله اسکلت سازی و یک هزارو 214 پروژه در مرحله نازک کاری هستند.

رمضانی خاطرنشان کرد: بهزیستی با هدف حمایت از معلولان فعالیت های خود را دنبال می کند که در راستای رسیدگی به معلولان و برطرف کردن مشکلات آنها اقدامات زیادی نیز انجام داده است.

وی در رابطه با فعالیت های حوزه اشتغال و کارآفرینی حوزه مشارکت های مردمی بهزیستی عنوان کرد: در سال گذشته 184 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی ایجاد کردیم که 80 میلیارد ریال اعتبار در این حوزه برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی صرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 مسکن به معلولان بهزیستی قزوین واگذار شد

بیش از 1000 مسکن به معلولان بهزیستی قزوین واگذار شد