مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:062015-07-29اقتصادي

3 هزار و 800 نفر از خدمات کتابخانه های روستایی ملایر بهره مند می شوند


رییس نهاد کتابخانه های ملایر با اشاره به وجود 76 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های روستایی این شهرستان گفت: 3 هزار و 800 نفر عضو کتابخانه های روستایی در ملایر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید مهدی آخشیک ظهر امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی ملایر اظهار داشت: ظرفیت های بسیاری در زمینه کتابخوانی در ملایر وجود دارد.

وی با بیان اینکه ملایر دارای 12 کتابخانه روستایی استاندارد و دارای قابلیت کتابخانه های شهری است، افزود: 19 روستای بالای یک هزار و 500 نفر جمعیت در ملایر وجود دارد که قرار است 50 درصد این روستاها صاحب کتابخانه شوند.

آخشیک تصریح کرد: از 12 کتابخانه روستایی شهرستان، 9 کتابخانه در این روستاهای با جمعیت بالای 1500 نفر واقع شده است، بنابراین با اضافه شدن 2 کتابخانه دیگر به 50 درصد هدف می رسیم که در حال حاضر در روستاهایی چون رضوانکده، بهاره، دهنو آورزمان و غیره می توانیم در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پی گیر احداث کتابخانه مرکزی ملایر هستیم، افزود: 76 هزار نسخه کتاب در کتابخانه های روستایی ملایر موجود است که بیش از 11 هزار جلد از آن کتاب کودک است و 3 هزار و 800 نفر نیز از خدمات این کتابخانه ها در روستاهای شهرستان استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار و 800 نفر از خدمات کتابخانه های روستایی ملایر بهره مند می شوند

3 هزار و 800 نفر از خدمات کتابخانه های روستایی ملایر بهره مند می شوند