مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 14:462015-07-29سياسي

فعالیت در عرصه اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس استان زنجان توسعه می یابد


معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان از گسترش برگزاری جشنواره های قرآنی خبر داد و گفت: فعالیت در عرصه اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس استان زنجان توسعه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمود عباسی امروز در مراسم بیست و سومین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد اظهار داشت: یکی از وظایف مسئولان آموزش و پرورش در راستای رشد و تعالی مدارس استان زنجان توجه به فرهنگ سازی دینی و قرآنی است.

وی با اشاره به اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی از جمله وظایف اصلی مسئولان آموزش و پرورش است، عنوان کرد: مدارس بهترین مرکز برای ترویج و گسترش فرهنگ و علوم و معارف قرانی هستند.

معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه انجام فعالیت های قرآنی در مدارس سمپاد باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش مکلف هستند که برنامه های مختلف قرآنی و دینی را در مدارس اجرا کنند.

وی با بیان اینکه باید برای خروج قرآن کریم از محجوریت تلاش کنیم، ابراز کرد: برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و قرآن و نیز دوره های آموزشی در مدارس می توان در این راستا اقدامات مؤثری انجام داد.

عباسی با اشاره به اینکه قرآن کریم رحمت و شفا است، گفت: وقت و عمر بزرگ ترین سرمایه هر انسانی است که با انجام فعالیت های قرانی توسط هریک از دانش آموزان می توان در عرصه پیشرفت گام های مؤثری بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت در عرصه اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس استان زنجان توسعه می یابد

فعالیت در عرصه اشاعه فرهنگ قرآنی در مدارس استان زنجان توسعه می یابد