مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 14:302015-07-29سياسي

امام جمعه ایلام: فعالیت های قرآنی صدا و سیمای ایلام قابل تقدیر است


فعالیت های قرآنی صدا و سیمای ایلام قابل تقدیر است - " از ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی مراسم با قرآن در ماه مبارک رمضان با عنوان سابقون در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز ایلام، اظهار داشت: رسانه استانی با ضبط و پخش ویژه برنامه های قرآنی نقش ماندگاری در توسعه فرهنگ قرآنی در استان ایلام داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه خوشبختانه رسانه استانی علاوه بر ماه مبارک رمضان در روزهای دیگر سال نیز به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اهتمام ویژه ای دارد، گفت: توجه به مفاهیم قرآن کریم، ترویج مبانی دین و ارزش های انقلاب اسلامی یکی از موثرترین راه های مقابله به هجمه های گوناگون دشمن است.

وی از صدا و سیمای مرکز ایلام، سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، هیأت امنای مسجد جامع، قاریان و حافظان و همه کارشناسان و دست اندرکاران اجرا و پخش برنامه سابقون در استان ایلام تقدیر کرد.

امام جمعه ایلام با تقدیر از نقش رسانه ملی در آگاهی بخشی جامعه نسبت به آنچه در مذاکرات هسته ای گذشت، اضافه کرد: رسانه ملی با همراه کردن و ایجاد همدلی بین ملّت و دولت نقش تأثیرگذاری در اذعان قدرت های بزرگ جهان به اقتدار و عظمت ایران اسلامی ایفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: فعالیت های قرآنی صدا و سیمای ایلام قابل تقدیر است

امام جمعه ایلام: فعالیت های قرآنی صدا و سیمای ایلام قابل تقدیر است