مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 14:262015-07-29پزشكي

28 میلیارد ریال برای ساخت کلینیک بیمارستانی در اسلام آباد غرب اختصاص یافت


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: 28 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کلینیک بیمارستانی در اسلام آباد غرب اختصاص یافت.

- حمیدرضا بیگ ر ضایی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه"، اظهار داشت: امسال به منظور رفاه بهداشتی و ارائه خدمات بهتر و دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات بهداشتی برنامه ها و طرح هایی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب اجرا می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب درباره برنامه های ساختاری در نظر گرفته شده تا پایان امسال گفت: کلینیک متخصصین تا پایان امسال با مساحت یک هزار و 400 مترمربع جهت ارائه خدمات درمانی و پوشش بیشتر مراجعان در حوزه های مختلف درمانی ایجاد می شود.

بیگ ر ضایی با بیان اینکه ساخت کلینیک متخصصین تا چند ماه آینده آغاز می شود، گفت: در حال حاضر فاز دوم ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) دارای80 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان مذکور دارای 130 تخت و سایر امکانات درمانی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز نخست بیمارستان با صرف سه میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 میلیارد ریال برای ساخت کلینیک بیمارستانی در اسلام آباد غرب اختصاص یافت

28 میلیارد ریال برای ساخت کلینیک بیمارستانی در اسلام آباد غرب اختصاص یافت