مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 12:302015-07-29سياسي

تاکید مجمع رسانه ای سازمان همکاری شانگهای بر توازن دراطلاع رسانی


مجمع رسانه ای کشورهای عضو همکاری شانگهای در بیانیه ای اعلام کرد رسانه های مهم کشورهای عضو این سازمان قصد دارند برای پایان دادن به عدم توازن در زمینه اطلاع رسانی با یکدیگر همکاری کنند.

مجمع رسانه ای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای تحت عنوان quotation mark به سوی یک فضای اطلاع رسانی مشترک quotation mark برگزار شد.

شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند سیاست های اطلاع رسانی خود را با هدف ایجاد یک سامانه اطلاع رسانی چندقطبی که اعتبار و پایداری بیشتری دارد، استوار می کنند.

در این مجمع همچنین بیانیه ای در خصوص راهبرد توسعه سازمان همکاری شانگهای تا پایان سال دو هزار و بیست و پنج به تصویب رسید.

سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در نشست خود در شهر اوفا روسیه که اخیرا برگزار شد، درباره این رویکرد توافق کرده بودند.

محمد اخگری، رییس پرس تی وی که شبکه خبری بین المللی انگلیسی زبان ایران است، اعلام کرد: quotation mark در این اواخر شاهد موجی از اخبار و گزارشهای نادرست توسط رسانه های غربی بر ضد کشورهای سازمان همکاری شانگهای به ویژه روسیه بوده ایم.

با مشاهده این اطلاع رسانی های غلط، دریافتیم که باید در یک فضای اطلاع رسانی مشترک به منظور مقابله با انبوه اخبار جعلی همکاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجمع رسانه ای سازمان همکاری شانگهای بر توازن دراطلاع رسانی

تاکید مجمع رسانه ای سازمان همکاری شانگهای بر توازن دراطلاع رسانی