مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 09:552015-07-29ورزشي

باشگاه ملوان علیه بهشتی بیانیه صادر کرد


باشگاه ملوان با انتشار یک بیانیه رسمی در مورد اتفاقات اخیر در حوزه مدیریتی این باشگاه ناگفته هایی را بیان کرد.

- "، باشگاه ملوان در خصوص اتفاقات اخیر در حوزه مدیریتی این باشگاه بیانیه صادر کرد که در زیر متن کامل این بیانیه را می خوانیم؛ بیانیه رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه ای از داریوش بهشتی که پیش ازاین 55 درصد از سهام ملوان را طی تفاهم نامه ای در اختیار گرفته بود،سلب مالکیت کرد.

در بیانیه باشگاه ملوان آمده است؛به نام خدا با سلام و آرزوی پایداری و سلامتی برای فوتبالدوستان به خصوص هواداران فهیم و صبور ملوان بندرانزلی.

همانگونه که مستحضر هستید باشگاه ملوان با قدمتی حدود نیم قرن، یکی از باشگاه های ریشه دار فوتبال ایران محسوب می شود که همواره سعی کرده است با برنامه ریزی مناسب و استفاده ازبضاعت استان گیلان و همچنین در شرایطی کاملا ورزشی و به دور ازحواشی فعالیت های خود را دنبال کند.

ملوان با اتکا به هوادارانش، پیشکسوتان و ظرفیت های بالقوه ای که در زمینه بازیکنسازی دارد، همواره بزرگانی را به فوتبال ایران معرفی کرده است که در سطوح مختلف ملی برای فوتبال ایران افتخارآفرینی کرده اند، از اولین صعود تیم ملی به جام جهانی با گل یک ملوانی تا افتخار بازوبند کاپیتانی تیم ملی بر بازوان زنده ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه ملوان علیه بهشتی بیانیه صادر کرد

باشگاه ملوان علیه بهشتی بیانیه صادر کرد